ادعای اخیر رژیم صهیونیستی، زمینه سازی برای ترور است
نوشته شده توسط : abbuse

'سعدالله زارعی' روز چهارشنبه در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا در مورد ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تجربه نشان داده كه هر گاه دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و رژیم صهیونیستی برنامه ای برای خرابكاری و یا ترور برخی از افراد در ایران داشته اند، قبل از آن یك سناریوی تبلیغاتی مبتنی بر عملیاتی روانی ایجاد می كنند.

وی افزود: مبنای این سناریوی تبلیغاتی مبتنی برعملیاتی روانی، متهم كردن جمهوری اسلامی ایران به اقدام های تروریستی در برخی از كشورها است و دو هفته پس از آن عملیات تروریستی علیه ایران شروع می شود.

این كارشناس مسائل سیاسی گفت: معتقدم طرح این سناریو یك هشدار به مسوولان نظام و نیروهای اطلاعاتی كشور است تا مراقب باشند چرا كه سناریوی واقعی آنان ترور و شهادت افرادی همچون شهید احمدی روشن است.

زارعی خاطرنشان كرد: آنان در گذشته نیز با ایجاد عملیات روانی با عنوان اراده ایران برای ترور یك سفیر عرب در واشنگتن سناریوی به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای كشور را طراحی كردند.

وی اظهار داشت: همچنین آلوده كردن فضا برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات بزرگ ملت ایران نیز یكی دیگر از اهداف این سناریوی شوم بشمار می آید چرا كه غربی ها تمایل دارند نام ایران زمین در نزد افكار عمومی با مردم سالاری عجین نباشد.

گزارمیز**9187**1542





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , معماری , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: